تقلب ممنوع يا غير ممكن !؟


امتحانات در دانشكده ي صنايع اين بار متفاوت تر از ترم هاي گذشته برگزار مي شود ; دكتر عبدي رئيس اين واحد در خصوص برگزاري هر چه سالم تر اين امتحانات ترفند هاي عجيبي بكار گرفته است .

استفاده از چند مراقب در هر كلاس به همراه  ذكر نام و سمت بر روي سينه شان ، اجازه ي ورود دانشجويان تنها در زمان امتحان به ساختمان و كلاس ها ، حضور مراقبين پيش از دانشجويان در كلاس جهت جلوگيري از تقلب نوشتن بر روي ميز ، ديوار و … ، جا به جايي صندلي هاي كلاس هاي رو برو در يك راهرو و به پشت كردن صندلي ها جهت جلوگيري از امداد هاي غيبي دانشجوهاي كلاس هاي روبرو به هم ! ، جلوگيري از به همراه داشتن كيف و وسايل اضافي ، مشاهده ي كارت دانشجويي دانشجويان پيش از امتحان توسط مراقبين در صورتي كه دانشجويي كارتش را به همراه نداشته باشد با دادن تعهد مي تواند سر جلسه ي امتحان بنشيند و اگر اين تخلف براي بار دوم تكرار شود دانشجوي مذكور از شركت در امتحان محروم مي شود از تمهيداتي است كه دكتر عبدي جهت پرورش دانشجويان فعال و درس خوان بكار برده است.

لازم به ذكر است ترم گذشته در زمان حكمراني دكتر عبدي بر دانشكده ي صنايع ، يكي از دانشجويان كسي ديگري را به جاي خود سر جلسه ي امتحان مي فرستند، كه با حضور پليس 110 اين مساله حل و فصل مي شود.

يكي از دانشجويان اين دانشكده در گفت و گو با خبرنگار TJNN گفت :

دكتر عبدي گاها به جلسات امتحاني سر مي زند و با خوش آمد گويي به دانشجويان در جلسه ي امتحان سعي در كاهش استرس دانشجويان دارد.

در ضمن سر جلسه ي امتحان از طريق بلند گو به مراقبين بند هاي الزامي براي شروع  و مراحل آزمون را يادآوري مي كنند و ما ياد روزهاي كنكور مي افتيم !

از ديگر تغييراتي كه در ايام امتحانات در اين دانشكده ي يك سال تاسيس رخ داده ، تخصيص فضا جهت قرائتخانه در ايام امتحانات براي راحتي دانشجويان است،  کلاس نقشه کشي (1) واقع در ضلع شرقي ساختمان به قرائتخانه خواهران اختصاص يافته و آزمايشگاه اندازه گيري دقيق واقع در طبقه 2 ساختمان پژوهش به قرائت خانه برادران اختصاص داده شده است ، ضمنا» کتابخانه دانشکده (در فاصله بین 2 امتحان)و سالن مطالعه گروهي نيز در ايام امتحانات آماده سرويس دهي به دانشجويان مي باشد.

نكته 1 : دانشجویان عزیز رشته ي صنايع در صورت نیاز برای ارتباط با اساتید می توانید از طریق email آنها که در  سايت اصلي دانشگاه (اعضاء هیات علمی) قابل دسترسی است، استفاده نمایید. ضمناً پس از پایان امتحانات برنامه حضور آن دسته از اساتید که در تابستان حضور دارند اعلام خواهد شد.

 نكته2 : بدینوسیله به اطلاع دانشجویان می رسانيم ، شرکت گوشتیران تعداد 9 سهمیه کارآموزی برای دانشجویان مهندسی صنایع با محورهای عارضه یابی فرآیندها، ظرفیت سنجی خط تولید و زمانسنجی (بالانس خط) ماشین آلات خط تولید می پذیرد. علاقمندان می توانند برای کسب سهمیه مشخصات خود را به دفتر پژوهشی (سرکار خانم توکلی) تحویل دهند و یا به آدرس ie_research@azad.ac.ir ارسال نمایند.

نكته 3 : در سايت دانشكده ي صنايع نظر سنجي اي مبني بر زمان بندي انتخاب واحد با عنوان » ارزيابي شما در خصوص برنامه ي زمان بندي انتخاب واحد ها چيست ؟ »  گذاشته شده است ، از دانشجويان عزيز رشته ي صنايع خواهشمنديم در اين نظر سنجي شركت كنند تا در زمان بندي انتخاب واحد نظر آنان نيز اعمال شود ، لازم به ذكر است اميدواريم دانشكده ي فني و ساير واحد هاي تهران جنوب نيز از ايده ي برگزاري اين نظر سنجي استفاده كنند.

نكته 4:  انجمن صنایع تهران جنوب در فصل تابستان دوره های تئوری و نرم افزاری برگزار می کند ، اين انجمن در سايت رسمي خود اعلام به برگزاري كلاس هاي تابستاني كرده است و ثبت نام و پرداخت هزينه در اين كلاس ها تنها از طريق سايت انجمن امكان پذير است ، لازم به ذكر است قیمت ها با 50% الی 75% تخفیف نسبت به موارد مشابه ، با همان میزان ساعت و تخفیف در حال ارائه و ظرفيت اين كلاس ها محدود مي باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09358947979 (آقای رئوف) تماس حاصل نمائید.

دروسي كه در اين كلاس ها ارائه مي شوند عبارت اند از مدل تعالی سازمانی EFQM ، استاندارد مدیریت پروژه PMBOK ، مبانی و الزامات ISO 9001:2008 ،مبانی و الزامات IMS ، ممیزی داخلی ISO 9001:2008 ، ممیزی داخلی IMS ، بازرگانی خارجی ،  نرم افزار MS Project ، نرم افزار Primavera P6 ، نرم افزارMinitab  ، نرم افزار ED ، نرم افزار Excel ، نرم افزار SPSS .

نكته 5‌ : ليست دروس و نمرات اعلام شده ي دانشجويان رشته ي صنايع نيز در سايت اين دانشكده اعلام شد ، كه مي توانيد فايل PDF آن را از اينجا دانلود نمائيد.

2 پاسخ

  1. این همه تلاش برای تقلب نکردن رو میذاشتن رو کارای دیگه الان دانشگاه گلستان بود…

  2. ( لازم به ذكر است ترم گذشته در زمان حكمراني دكتر عبدي بر دانشكده ي صنايع ، يكي از دانشجويان كسي ديگري را به جاي خود سر جلسه ي امتحان مي فرستند، كه با حضور پليس 110 اين مساله حل و فصل مي شود )

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بیان دیدگاه